خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رییس‌جمهور انجام شد؛

بهره برداری از ۸۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویی در استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۰۱۰

با حضور معاون اول رییس جمهور ۸۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویی در استان سیستان و بلوچستان در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان قصر قند ضمن بهره برداری از ۸۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویی در این استان با حضور در یکی از این خانه ها با توضیح مسئولان در جریان روند اقدامات و برنامه ریزی ها برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در مناطق محروم قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین از نمایشگاه دستاوردهای استان سیستان و بلوچستان در مناطق محروم و صنایع دستی شهرستان قصر قند بازدید کرد.

در این نمایشگاه صنایع دستی شهرستان قصر قند و طرح های اشتغالزایی بنگاه های کوچک که با حمایت دولت و کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده اند به معرض نمایش درآمده است.

جهانگیری در جریان بازدید از این نمایشگاه گفتگوی صمیمی با غرفه داران و صاحبان طرح های خود اشتغالی در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را در راستای حمایت از توسعه این طرحها در مناطق محروم به مسئولان صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز