خبرگزاری کار ایران

مافی به ایلنا خبر داد:

کلیات طرح مالیات بر عایدی املاک در کمیسیون شوراها به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۶۷۳

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها گفت: بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون مالیات های مستقیم در راستای مقابله با سوداگری و کاهش التهاب بازار مسکن در دستور کار امروز کمیسیون شوراها قرار داشت که در ادامه کلیات طرح قانون مالیات بر عایدی سرمایه مسکن به تصویب رسید.

پروانه مافی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون شوراها گفت: بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون مالیات های مستقیم در راستای مقابله با سوداگری و کاهش التهاب بازار مسکن در دستور کار امروز کمیسیون شوراها قرار داشت، کمیسیون شوراها برای بررسی این موضوع به عنوان کمیسیون فرعی شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیات طرح مالیات بر عایدی املاک در کمیسیون شوراها به تصویب رسد، اظهار کرد: بخش‌ها و تبصره‌هایی از این طرح که مربوط به معافیت مالیاتی بود مورد بحث و و بررسی زیادی قرار گرفت و در نهایت جهت بررسی به کارگروهی ارجاع شد تا بررسی‌های لازم را انجام دهند. درد این طرحهنوز نکات ظریفی وجود دارد که باید در کارگروه‌های مربوط به خود مورد بررسی قرار بگیرند.

این نماینده مردم تهران یادآور شد: بررسی لایحه اصلاح قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور نیز دستور دیگر این جلسه بود که کلیات آن نیز تصویب شد و درحال بررسی برخی از جزئیات این طرح هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز