خبرگزاری کار ایران

زاهدی به ایلنا خبر داد؛

مهلت ۲ هفته‌ای استیضاح‌کنندگان به وزیر علوم

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۶۲۹

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: برخی پاسخ‌های وزیر برای نمایندگان قانع‌کننده بود و برخی دیگر قانع‌کننده نبود. تعدادی از نمایندگانی هم که درخواست استیضاح داشتند در این جلسه حضور نداشتند.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز به بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان جهت استیضاح وزیر علوم اختصاص داشت.

وی تاکید کرد: منصور غلامی وزیر علوم در این جلسه حضور داشت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد. برخی پاسخ‌های وزیر برای نمایندگان قانع‌کننده بود و برخی دیگر قانع‌کننده نبود. تعدادی از نمایندگانی هم که درخواست استیضاح داشتند، در این جلسه حضور پیدا نکردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: نمایندگانی که درخواست استیضاح وزیر علوم را داشتند و در این جلسه هم حاضر بودند مهلتی دو هفته‌ای به آقای وزیر دادند و قرار شد مواردی که استیضاح‌کنندگان نسبت به آن قانع نشدند در جلسه‌ای دیگر مطرح شود تا ببینیم نمایندگان قانع می‌شوند یا خیر.

زاهدی تصریح کرد: امیدواریم تعاملی صورت بگیرد و استیضاح به صحن مجلس نیاید.

وی در پایان تاکید کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم هفته پیش بررسی شده بود که منتفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز