خبرگزاری کار ایران

شاعری در تذکر شفاهی:

شرق استان مازندران دچار بحران آب شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۱۵

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس تأکید کرد: اختلافات اجتماعی شرق استان مازندران به گونه‌ای برطرف شود که پروژه تأمین آب شرق این استان هر چه سریعتر اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی محمد شاعری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: شرق استان مازندران برعکس تصوری که وجود دارد در حال حاضر دچار بحران آب شده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در لایحه بودجه ردیفی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب شهرهای بهشهر، نکاء، گلوگاه، خلیل‌شهر، رستم کلاه و ۸۰ روستای دیگر در این مسیر مد نظر قرار گرفت.

وی گفت: آب شرب این شهرها از محل سد گلورد که سال گذشته آن را آبگیری کرده‌ایم تأمین می‌شود اما به علت اختلافات اجتماعی متأسفانه این پروژه متوقف شده است و استاندار مازندران و شرکت آب منطقه‌ای به جای اینکه این اختلافات را بین مردم شهر بهشهر، نکاء و گلوگاه حل کنند صورت مسئله را پاک و پروژه را متوقف کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان داشت: اگر بیش از این، این پروژه متوقف شود تبعات اجتماعی بسیار عظیمی دارد از این رو از وزیر کشور می‌خواهم به استانداران مازندران به عنوان مسئول امنیت استان و مسئول تأمین منابع حیاتی مردم دستور دهد تا هر چه سریعتر نسبت به اجرای این پروژه و تأمین آب شرق استان مازندران از محل سد گلورد اقدام کند.

شاعری تأکید کرد: باید به گونه‌ای موضوع حل و فصل و پروژه عملیاتی شود که نظر مردم بهشهر، نکا و گلوگاه تأمین شود.

عضو  کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشکلات اجتماعی هر چه سریعتر در این استان حل شود تا آب شرب منطقه که اساسی‌ترین نیاز مردم محسوب می‌شود، تأمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز