خبرگزاری کار ایران

پس از وعده حل مشکل آب زاینده‌رود انجام شد؛

تحصن جمعی از نمایندگان در اعتراض به وضعیت آب استان‌هایشان/ پزشکیان: تصمیم دولت مجلس را با مشکل مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۴۸

تعدادی از نمایندگان مجلس پس از ورود نمایندگان اصفهان به صحن علنی مجلس در جایگاه هیات رئیسه مجلس تحصن و نسبت به وضعیت آب استان خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پس از ورود نمایندگان استان اصفهان به صحن علنی مجلس جمعی از نمایندگان استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری از دقایقی پیش در جایگاه هیات رییسه مجلس تجمع کرده و خواهان رسیدگی به اعتراضشان در موضوع وضعیت آب استان‌هایشان شدند.

مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس در این باره گفت: جمعی از نمایندگان نسبت به اقدامات نمایندگان اصفهان و تصمیم دولت درباره زاینده‌رود اعتراض دارند، آنان می‌گویند اگر دولت امتیاز به استان اصفهان بدهد ما هم استغفا می‌دهیم و اعتراض می‌کنیم. دولت باید بر اساس عدالت تصمیم‌گیری کند و موضوع کم آبی را برای کل کشور حل کند.

وی با اشاره به پس گرفتن استعفای نمایندگان استان اصفهان گفت: در راستای تصمیم روز گذشته دولت مبنی بر تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، نمایندگان اصفهان استعفای خود را پس گرفتند این تصمیم دولت، مجلس را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش ایلنا، نمایندگان استان‌های چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان نیز هفته گذشته نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی و سران سه قوه مبنی توجه به حل مشکلات آبی تمامی استان‌ها نوشتند و خواستند که فقط به اصفهان توجه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز