خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

کارگران فولاد ملی اهواز مطالبات خود را در چارچوب قانون بیان کنند/ با جدیت دنبال تامین مواد اولیه کارخانه و راه‌اندازی خط تولید هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۵۱

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان از تلاش های مسئولین این استان برای برطرف کردن مشکلات کارگران فولاد ملی اهواز خبر داد.

علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین پیگیری‌ها در خصوص وضعیت گروه ملی فولاد ایران و کارگران این کارخانه گفت: در شورای کارگری کشور تصمیماتی گرفته شده است؛ تمام تلاش خودمان را به کار گرفته‌ایم تا ان‌شاالله مواد اولیه این کارخانه تامین و مشکلات قانونی برطرف شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: استاندار خوزستان به جد دنبال این است که خطوط تولید این شرکت راه اندازی و به تولیدات خود ادامه دهد.

وی تاکید کرد: تولیدات این شرکت دارای برند است و می‌تواند صادرات داشته باشد.

حسین‌زاده با بیان این‌که به دنبال این هستیم که حقوق پرسنل این کارخانه تأمین شود، اظهار داشت: علیرغم تمامی مشکلاتی که وجود داشته و دارد، حقوق پرسنل تامین و پرداخت شده است و فقط یک ماه عقب‌ماندگی دارند. 

وی با اشاره به اینکه گروه ملی ایران یک سرمایه ملی برای کشور است، گفت: معتقد هستیم که این کارخانه به دست کارگران، مهندسان و کارکنان این شرکت دوباره به حالت اولیه و دوران خوب خود بازخواهد گشت و این اتفاق تنها در سایه همکاری کلیه عوامل  به خصوص مجموعه اصلی که بانک ملی است، اتفاق خواهد افتاد.

معاون سیاسی و اجتماعی استان خوزستان تاکید کرد: ان‌شاالله این کارخانه با دست توانمند کارگران و کارمندان به عنوان یک سرمایه ملی راه بیفتد و تولید داشته و به روزهای اوج خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان به خصوص مسئولانی که در مرکز هستند، همچون مسئولان بانک ملی و وزرات صنعت باید به این مسئله ورود و تلاش کنند که مشکلات برطرف شود.

حسین‌زاده درباره بازداشت برخی از کارگران شرکت ملی فولاد ایران گفت: تاکید می‌کنم اگر کارگران و کارمندان عزیز خواسته و مطالباتی دارند در چارچوب قانون آن‌ها را بیان کنند؛ هنگامی که رفتاری خارج از قانون صورت ‌می‌گیرد، معاونت امنیتی بر اساس قوانین و وظیفه‌اش برخورد می‌کند، لذا انتظار می‌رود عزیزان از شیوه‌های قانونی استفاده کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که رفتارهای خارج از قانون صورت می‌گیرد، نظم و امنیت شهر دچار اختلال می‌شود بنابراین معاونت امنیتی باید وارد عمل شود و در چارچوب قوانین رفتار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز