خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی زاده در جمع برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ :

امروز در لبه تکنولوژی در عرصه‌های موشکی و قرارداریم/ تحریم‌های دشمنان برداشته نخواهد شد، باید آنها را بی‌خاصیت کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۹۱۳

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آنها را بی خاصیت کنیم ،گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

به گزارش ایلنا، جمعی از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ و نخبگان دانشگاهی ،امروز( پنجشنبه ۲۱ آذر) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده  دیدار و در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود پرداختند.

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، از آنان به عنوان نخبگان و برگزیدگان جامعه که در راه حفظ و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت  و آسایش ملت ایران  از جان گذشتگی کردند یاد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی های بسیار، این امانت امروز به ما سپرده شده است و ما نیز باید رسالتی که بر دوش داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود:  نسل اول انقلاب ایثارگرانه به تکلیف خود عمل کردند و با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف، آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آوردند؛  جوانان و نخبگان جامعه نیز باید ادامه دهنده این راه و مسیر عزت بخش بوده و همه ما باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان واکسینه کرده و به نقطه قابل اتکایی در تمامی عرصه ها برسانیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آنها را بی خاصیت کنیم ،گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه سرریز دستاورد ها  و فعالیت های نظامی در بخش های غیر نظامی قابل استفاده است، اظهار کرد:

به فضل الهی امروز در لبه تکنولوژی در عرصه های موشکی ، پهپاد، رادارو ... قرارداریم ؛ این توانمندی ها  با اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی در سایه ایمان و اتکا به خدا به دست آمده است؛  امروز در حوزه موشکی دشمنان اراده ای ندارند و به مدد باور توان و پتانسیل داخلی خودکفا  هستیم که می بایست به سایر حوزه‌ها نیز تعمیم یابد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی هوافضای سپاه ارتباط موثری را با نخبگان وجامعه علمی و دانشگاهی برقرار کرده است ، تصریح کرد: ارتباط نیروی هوافضای سپاه با جامعه دانشگاهی و نخبگان مراکز علمی از طریق "قرارگاه نوآوری شهید طهرانی مقدم" برقرار بوده و این قرارگاه پل ارتباطی ما با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با ایجاد یک شبکه پویا با جامعه دانشگاهی ارتباط دارد.

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده و بخشی از مشکلاتی که امروز در این حوزه شاهدیم ، ناشی از برنامه‌ریزی و تشکیل قرارگاه های عملیاتی در آن سوی مرزها برای ضربه زدن به نظام اسلامی و سلب آسایش از ملت ایران است که با بهره گیری بهینه از ظرفیت عظیم نسل جوان نخبه و پرشور ایران اسلامی می توان نواقص و کاستی ها را رفع و از مشکلات عبور کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با تاکید بر اینکه با اعتماد و باور توانمندی جوانان مشکل حل نشدنی در کشور باقی نخواهد ماند ، گفت: نیازهای کشور بسیار زیاد و حوزه‌های کاری نیز فراوان است،ظرفیت نخبگان باید برای رفع مشکلات در تمامی حوزه‌ها مجدانه و مجاهدانه به عرصه بیایند تا با سربلندی و اقتدار از موانع پیش رو عبور کنیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷  با اهدای لوح یادبود و هدایایی  تقدیر شد.

نخبگان دانشگاهی و برگزیدگان کنکور نیز با اهدای تابلو فرشی مزین به آیه شریفه "وان یکاد ..." ازمجاهدت های سردارحاجی زاده در عرصه دفاعی و امنیت آفرینی برای ملت ایران ومنطقه تجلیل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز