خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

نیروهای تحت حمایت ایران موشک‌هایی دارند که امنیت اسراییل را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۸۸

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بقای اسرائیل خط قرمز ماست و در صورتی که ایران از این خط قرمز عبور کند، آماده حمله به اهدافی به داخل خاک ایران هستیم.

به گزراش ایلنا به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل،  در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد: من معتقد هستم چیزهای بد وقتی کوچک هستند باید با آنها مقابله شوند بنابراین، ما با نیروهای ایرانی و خطر آنها و تهدید آنها در سوریه مواجه هستیم، پس نیاز داریم هر آنچه که می‌توانیم برای دفاع از خودمان انجام دهیم.

وی با طرح اظهاراتی بی‌اساس در مورد مالکیت رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی مدعی شد:  «بقای خاکمان خط قرمز ماست»  در صورتی که ایران از این خط قرمز عبور کند، اسرائیل آماده حمله به اهدافی در  داخل خاک ایران است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گویی‌هاش مدعی شد : ما هرآنچه را که برای حفاظت از  اسرائیل در برابر ایران لازم باشد انجام خواهیم داد. ایران کشوری است که آشکارا خواستار نابودی ما است. برای همین من هیچ راهی را برای دفاع از خودمان مردود اعلام نمی‌کنم.

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت که اسرائیل تنها جایی است که ارتش آن  مستقیما با نیروهای ایرانی درگیر شده است ما در سوریه ما با نیروهای ایرانی درگیریم و خواهان بیرون راندن آنها از این منطقه هستیم و تمام تلاش خود را برای این موضوع می‌کنیم

نتانیاهو در ادامه به اقدامات نیروهای تحت حمایت ایران در سوریه اشاره کرد و گفت آنها موشک‌هایی دارند که می‌توانند امنیت اسراییل را به خطر بیاندازند و هم چنین تعداد نیروهای تحت حمایت ایران چیزی در حدود ۸۰ هزار نفر است که همه و همه برای نابودی ما به کار گرفته شده است.

وی قتل روزنامه‌نگار سعودی را  هولناک توصیف کرد و گفت که باید در برخورد با آن به «روابط دیپلماتیک و توازن در منطقه» توجه کرد. همچنین نباید از موقعیت مهم عربستان سعودی در منطقه غافل شد زیرا اگر عربستان سعودی دچار بی‌ثباتی شود جهان دچار بی‌ثباتی خواهد شد به نظر من این موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز