خبرگزاری کار ایران

سرپرست سابق استانداری تهران:

پاسخگویی باید اقناعی باشد نه اجباری و پادگانی

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۰۹

سرپرست سابق استانداری تهران تاکید کرد: اکنون که دشمنان بی‌‌‌‌نتیجه بودن توطئه‌‌‌های سخت‌‌‌‌افزاری خود را دیده‌‌اند به دنبال تحمیل جنگ اقتصادی و روانی بر جامعه هستند تا ضمن تزریق ناامیدی در میان مردم، ناکارآمدی نظام را نشان دهند.

به گزارش ایلنا، شکرالله حسن بیگی در نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان تهران با حوزه‌‌‌‌های نظارتی با اشاره به توطئه‌‌‌‌‌های همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمنان همواره بعد از پیروزی انقلاب به اشکال مختلف همچون از طریق منافقین، جنگ تحمیلی و غیره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و هست.

وی با بیان اینکه امروز برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید امیدواری را به جامعه تزریق کنیم، اظهار داشت: برای ایجاد امیدواری در درجه اول باید قانونمداری سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد چراکه اگر مردم به عینه ببینند که مسئولان قوانین را رعایت می‌‌‌کنند امیدوار می‌‌شوند. نباید قانون تفسیر به رای شود.

سرپرست سابق استانداری تهران با اشاره به اینکه حتی در سازمان ملل روز مقابله با رشوه مطرح شده است،‌ تصریح کرد: در روایات تاکید زیادی به مقابله با رشوه شده که باید این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با تدبیر، توکل و ایمان قوی با این مفسده مقابله کنند.

حسین‌بیگی با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهروندی به عنوان عامل دیگر در ایجاد امید خاطرنشان کرد: احترام به حقوق شهروندی ضروری است که حتی به شکل قانون مصوب شده و در اختیار دستگاه‌‌‌‌های اداری، اجرایی و مردم قرار گرفته چراکه مردم باید از حقوق خود آگاه باشند تا مطالبه‌‌‌‌گری کنند.

وی ادامه داد: شفایت در کارها به جز امور امنیتی، ضرورت سلامت اداری و مسئولیت‌‌‌پذیری و پاسخگو بودن زمینه امید در جامعه را نیز افزایش می‌‌‌دهد، البته پاسخگویی باید اقناعی باشد نه اجباری و پادگانی.

سرپرست سابق استانداری تهران اضافه کرد: حرکت در مسیر افزایش کارآمدی نظام و حفظ وحدت و انسجام جامعه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد چراکه پشتوانه مسئولیت ما ۲۶۰ هزار شهید است که نباید شرمنده آنها شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز