خبرگزاری کار ایران

بازتاب گسترده سخنان فرمانده هوافضای سپاه درباره آزمایش‌های موشکی ایران در رسانه‌های بین‌ المللی

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۴۵

سخنان فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره آزماش‌های موشکی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا، سخنان سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در‌باره آزماش‌های موشکی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی به همراه داشت.

آی۲۴ در خبری با انتشار سخنان فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نوشت: ایران روز سه‌شنبه اعلام کرد که آزمایش جدیدی در مورد موشک بالستیک میان برد انجام داده است.

در این خبر آمده است که حاجی زاده، گفته ما در حال  انجام آزمایشات موشکی هستیم و این آزمایش اخیر نیز یک آزمون قابل توجه برای ما محسوب می‌شد.

بر اساس متن این خبر، این مقام سپاه  در ادامه خاطرنشان کرد که واکنش ایالات متحده نشان داد که آزمایش‌های ما برای آنها بسیار مهم است و این موضوع باعث ناراحتی آنها شده است. این خبر اضافه کرد ایران سالانه ۴۰ تا ۵۰ آزمایش موشکی انجام می‌دهد.

ایندیپندنت هم رسانه دیگری بود که سخنان این مقام ارشد سپاه پاسداران را منتشر کرد و از عزم راسخ ایران برای ادامه آزمایش‌های موشکی نوشت. هم چنین در این خبر آمده است که ایران دلیل فریادهای آمریکا را ترس از بالارفتن توان نظامی ایران می‌داند.

تایمز آف اسراییل هم به بخشی از این سخنان پرداخت ؛ بر اساس این خبر  این  فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که جمهوری اسلامی قادر به گسترش دامنه موشک‌های بالستیک با توانی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر است و دلیل این که تا به حال این موشک‌ها توسعه پیدا نکرده‌اند این است که ما به این سلاح نیاز نداشتیم.

بر اساس این خبر حاجی زاده افزود ما توانایی ساخت موشک با قدرت بالاتر هم داریم. ساخت موشک با توان بالا ، یک حکم الهی نیست تولید موشک بر اساس نیازهای ما صورت می گیرد.

میدل ایست آی هم در خبری به این سخنان پرداخت و صحبت‌های این مقام ارشد سپاه پاسداران را منتشر کرد.

ان دی تی وی در خبری با تیتر ایران آزمایش موشکی اخیر خود را در میان انتقادات  گسترده غرب تایید کرد این سخنان را پوشش داد.

اسوشیتد پرس در خبری با تیتر  تایید آزمایش موشکی ایران باعث خشم آمریکا شد این خبر را منتشر کرد و به سخنان حاجی زاده مبنی بر ادامه این آزمایش ها پرداخت.

بیزینس اینسایدر هم رسانه انگلیسی زبان دیگری بود که در خبری به این موضوع پرداخت و سخنان این مقام ایرانی را پوشش داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز