خبرگزاری کار ایران

علیجانی به ایلنا خبر داد:

معرفی ۳ کاندیدای استانداری تهران به وزرات کشور/ گزینه‌های استاندار از چهره‌های ملی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۷۱

دبیر مجمع نمایندگان تهران درباره گزینه‌های پیشنهادی این مجمع به وزرات کشور گفت: این افراد از چهره‌های ملی و استانی هستند و توان مدیریتی بالایی دارند.

محسن علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه مجمع نمایندگان تهران برای انتخاب گزینه‌های نهایی استانداری تهران گفت: مجمع نمایندگان تهران درخصوص انتخاب استاندار تهران جلسه‌ای را برگزار کرد و روی سه گزینه به جمع‌بندی نهایی رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سه گزینه به وزات کشور اعلام خواهد شد و باتوجه به اینکه انتخاب بر اساس نگاه مشورتی است، به صورت محرمانه به آقای وزیر اعلام شده و باید دید ایشان چه نظری خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این سه نفر از چه طیف و جریانی هستند،‌ عنوان کرد: باتوجه به اینکه سی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اصلاح‌طلبان هستند تلاش بر این بود که این سه گزینه اصلاح‌طلب و یا حداقل همسو با دولت باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدیم اگر اصلاح‌طلب نبود باید با دولت همراه و همسو باشد زیرا مردم به این دولت رأی داده‌اند و باید فردی استاندار باشد که در اجرای برنامه‌های دولت همکاری کند.

وی درباره افراد انتخاب شده برای استانداری تهران گفت: این سه گزینه در سطح ملی و استانی شناخته شده و از سطح مدیریتی بالا برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز