خبرگزاری کار ایران

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌دانم ملاک منتقدان از طرح بعضی نقدها چیست/ تحریم‌های آمریکا از سوی وزیر صمت در حال پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۰۴

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۴۰ روز زمان خوبی برای ارزیابی عملکرد وزیر یک وزارتخانه وسیع مثل وزارت صمت نیست.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر اینکه اولویت همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اقتصادی بازبینی شرایط کشور برای کم اثر کردن تحریم‌های یکجانبه امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: اینکه همه توجه و توقع‌مان را به سمت یک وزارتخانه مشخص مثل وزارت صمت ببریم، درست نیست چراکه دور زدن تحریم‌‌‌ها فقط متوجه یک وزیر نیست و عزم ملی می‌‌خواهد. 

وی با اشاره به نقدهای پراکنده‌ای که از عملکرد و سبک مدیریتی وزرای جدید دولت مطرح می‌‌‌شود، اظهار داشت: حضور وزرای جدید هنوز به دو ماه هم نمی‌رسد و من نمی‌دانم ملاک منتقدان از طرح بعضی نقدها چیست.

نماینده تبریز در مچلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقد منصافانه و دلسوزانه قطعا راهگ‌شاست اما ابزار و لوازمی هم دارد، تصریح کرد: انصافا ۴۰ روز زمان خوبی برای ارزیابی عملکرد وزیر یک وزارتخانه وسیع مثل وزارت صمت نیست.

پزشکیان با اشاره به اقدامات وزرا خاطرنشان کرد: می‌دانم که مثلا وزیر صمت در حال بازبینی و تهیه گزارش از عملکرد همه بخش‌های وزارتخانه بزرگ صمت است، لذا معتقدم که باید فرصت داد تا شناختش از این وزارتخانه مهم اقتصادی را کامل کند و با شناختی کامل ابزارها و سبک مدیریتی‌اش را به کار بگیرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بازنگری سیستم فعالیت وزارت صمت و سازمان‌های تابع آن به دلیل اثرات تحریم‌های جدید امریکا اصل مهمی است که از سوی رحمانی در وزارت صمت به شدت در حال پیگیری است و ما در این مسیر باید او را همراهی کنیم.

نایب رئیس مجلس افزود: با توجه به توان و تجارب مدیریتی رحمانی و برنامه‌اش برای واگذاری برخی اختیارات وزیر صمت به استان‌ها و دیگر سازمان‌‌‌ها باید منتظر اتفاقات خوبی در حوزه عملکرد این وزارتخانه باشیم. هر چند که باید دید استان‌ها و دیگر سازمان‌ها چه همکاری با وزارت صمت خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز