خبرگزاری کار ایران

عراقچی:

اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه‌ریزی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۶۰

معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه‌ریزی هستند، تاکید کرد: سایر اعضای برجام در تلاشند راه حل‌های عملیاتی طراحی کنند.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی پس از دیدار با شاه‌‌‌محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان با بیان اینکه اعضای برجام برای جبران خروج آمریکا در حال برنامه‌‌ریزی هستند، گفت: ایران با همکاری اتحادیه اروپا، روسیه و چین و دیگر کشورهایی که شرکای تجاری تهران محسوب می‌‌‌‌شوند، در حال طراحی راه‌‌‌حل‌‌‌هایی برای باز نگه داشتن مسیرهای همکاری هستند.

وی افزود: سایر اعضای برجام در تلاشند راه‌‌حل‌‌های عملیاتی طراحی کنند تا تحریم‌های یکجانبه آمریکا نتواند اجرای موفق برجام را تحت تاثیر قرار دهد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه درخصوص رایزنی‌هایش با وزیر امور خارجه پاکستان هم اظهار داشت: آخرین پیگیری‌‌‌های انجام شده درخصوص مرزبانان ایرانی ربوده شده و آزادی آنان، یکی از موضوعات مهمی که در دیدارها با طرف پاکستانی مطرح شد. 

عراقچی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌‌ها و اقدامات دولت پاکستان برای آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده تشکر می‌‌کند و معتقدیم که تلاش‌‌های دولت اسلام‌‌آباد ادامه می‌‌یابد، تا دیگر مرزبانان نیز آزاد شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز