خبرگزاری کار ایران

کاتب در جمع خبرنگاران:

سلب صلاحیت لاریجانی از حد نصاب افتاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۶۶

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی درباره استیضاح رئیس مجلس گفت: سلب صلاحیت لاریجانی از حد نصاب افتاد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامرضا کاتب در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره موضوع سلب صلاحیت علی لاریجانی رییس مجلس که هفته گذشته در مجلس مطرح و به کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی ارجاع شده بود، گفت: بر اساس ماده ۲۶ آیین نامه داخلی اگر ۲۵ نماینده سلب صلاحیت هر یک از اعضای هیات رییسه را امضا کنند می توانند آن را به کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی بدهند.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۷ نماینده سلب صلاحیت رییس مجلس را امضا کردند، همان روز تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند و این موضوع از حد نصاب افتاد، در حال حاضر سلب صلاحیت رییس مجلس از دستور کار کمیسیون خارج شد.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی گفت: دوباره در روز چهارشنبه ۵ نفر به امضا کنندگان در لیست اضافه شدند ولی باز همان روز تعدادی امضای خود را پس گرفتند.در حال حاضر بر اساس آن چه ما در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی در اختیار داریم تعداد امضاهای سلب صلاحیت رییس مجلس کمتر از حد نصاب است.

کاتب خاطر نشان کرد: ممکن است که دوباره تعداد امضاها بالا رود ولی هم اکنون تعداد امضاها از حد نصاب کمتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز