خبرگزاری کار ایران

مرعشی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تجربه شورای عالی سیاست‌گذاری باید استمرار یابد/ به لحاظ شرایط جسمی، تصمیم گرفتم همکاری مستقیم با شورا نداشته باشم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۹۹

مرعشی با تکذیب هرگونه شایعه اختلافش با عارف یا اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری عنوان کرد: به لحاظ شرایط جسمی تصمیم گرفتم مستقیم همکاری با شورای عالی نداشته باشم. فکر می‌کنم در حال حاضر باید نیروهای جدید و تازه‌نفس به این شورا بیایند

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با تکذیب هرگونه شایعه اختلافش با عارف یا اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری عنوان کرد: خبر خروج بنده از شورا نادرست است چون من در این دوره با دوستان همکاری چندانی نداشتم که بخواهم این همکاری را قطع کنم.

وی افزود: عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری در ۳ دوره گذشته را موفق ارزیابی می‌کنم و معتقدم این شورا تجربه‌ای است که باید استمرار داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: فکر می‌کنم در حال حاضر باید نیروهای جدید و تازه‌نفس به این شورا بیایند. از سوی دیگر به لحاظ شرایط جسمی تصمیم گرفتم مستقیم همکاری با شورای عالی نداشته باشم  برای تمام دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم و آماده کمک به آنها هستم.

وی افزود: خانم ترکان و آقای طاهرنژاد به عنوان نمایندگان حزب کارگزاران همچنان در شورای عالی سیاست‌گذاری حضور دارند و به فعالیت‌های خود به نمایندگی از حزب ادامه می‌دهند.

مرعشی در مورد اعضای جدید شورای عالی و اینکه گفته می‌شود برخی نسبت به این لیست انتقادهایی دارند، گفت: من در این مورد هیچ انتقادی ندارم و همه این دوستان را تایید می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز