خبرگزاری کار ایران

واعظی:

دولت از پیشرفت و توسعه استان‌ها حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۶۱

رئیس دفتر رئیس‌‌‌‌‌جمهور تاکید کرد: دولت دوازدهم از پیشرفت و توسعه استان‌‌‌‌ها حمایت و برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه‌‌‌گذاری پروژه‌‌‌ها به طور جدی ورود می‌‌کند.

به گزارش ایلنا، سید محمود واعظی روز دوشنبه در جلسه توسعه و سرمایه‌‌‌گذاری استان سمنان با اشاره به مزیت‌‌های بالای این استان از جمله همجواری با تهران، صنعت، کشاورزی، زیرساخت‌‌‌‌های حمل و نقل، نیروی انسانی تحصیلکرده، دانشگاه‌‌‌‌ها و جاذبه‌‌‌‌های خوب گردشگری گفت: با هدف‌‌‌گذاری و بسیج امکانات و سرمایه‌‌‌گذاری‌‌‌های دولتی و خصوصی، در سفر کاروان تدبیر و امید، کمبودهای استان را تا حد امکان جبران خواهیم کرد تا ظرفیت‌‌های موجود توسعه یابد.

وی با یادآوری ظرفیت شهرستان‌های مختلف استان، شاهرود را از نظر جاذبه‌‌‌های طبیعی، مردمانی خوب و پتاسیل‌‌‌های بالای اقتصادی حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: باید این شهر نیز در برنامه‌‌ریزی‌‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دفتر رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه تلاش و سیاست دولت بر این است که تفاوت و شکاف بین تهران و استان‌‌های دیگر وجود نداشته باشد و در سرمایه‌‌گذاری‌‌‌ها تمرکززدایی شود، تصریح کرد: همین سیاست در داخل استان‌‌ها نیز پیگیری می‌‌‌شود که تنها بخشی از استان آباد نشود بلکه استانی آباد است که بیکار وجود نداشته باشد و مردم با رفاه بیشتر زندگی کنند.

واعظی به استقبال خوب مردم استان آذربایجان غربی و خوی از هیات دولت و اثرات مثبت این استقبال مردمی برای کشور به ویژه بعد از تحریم‌‌‌های مرحله دوم آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد نارضایتی و فاصله انداختن بین مردم و دولت و حکومت، هدف آمریکا از فشارهای اقتصادی، تبلیغاتی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با استقبال مردم خوی از خادمان و مسئولان، علامت خوبی به منطقه و دنیا مخابره شد.

وی افزود: نباید این نوع ارتباطات منحصر به سفرهای رئیس‌‌‌‌جمهور باشد و اگر وزیران، معاونان وزیران و مسئولان استانی با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند، امید و اعتماد مردم نسبت به مسئولان افزایش می‌‌یابد.

رئیس دفتر رئیس‌‌‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم از پیشرفت و توسعه استان‌‌‌ها حمایت و برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه‌‌گذاری پروژه‌‌ها به طور جدی ورود می‌‌‌کند، از مسئولان استانی درخواست کرد بر روند اجرا و تسریع در اتمام برنامه‌‌‌ها و پروژهای استانی، نظارت کامل کنند.

واعظی با بیان اینکه باید برای برنامه‌‌ریزی هر فعالیت اقتصادی نگاه به شرایط بین‌‌المللی و وضعیت تحریم‌‌ها داشته باشیم، ابراز داشت: در این صورت پیامی که از ایران به خارج می‌‌‌‌رود این است که با ابزارهای مدیریتی، توسعه‌‌‌‌ای، حمایت‌‌های مردمی و برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌ها، هدف‌گذاری آمریکا برای ضربه زدن به وضعیت معیشتی و تعاملات خارجی نتیجه عکس خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز