خبرگزاری کار ایران

موافقت نمایندگان با کلیات لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۷۱

وکلای ملت کلیات لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی(صندوق مکانیزه فروش) موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) با ۱۷۲ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و نماینده دولت در موافقت با این لایحه گفت: لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی یا همان صندوق مکانیزه فروش سامانه ای است که شبکه ملی فراگیر و تخصصی نظام حاکمیت داده را با حداقل هزینه فراهم می کند.

رئیس سازمان امور مالیاتی یادآور شد: صندوق مکانیزه فروش هیچ هزینه اضافی به مودیان مالیاتی تحمیل نمی کند و برای سخت افزار این سامانه نیز هزینه ای به کشور اضافه نمی شود.

کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) موافقت و سخنگوی کمیسیون در این باره تصریح کرد: بانک جامعه اطلاعاتی پیش بینی شده در این لایحه به شفافیت مالیاتی در کشور کمک خواهد کرد و این لایحه به بحث اشتغال شاغلان در حوزه مالیات لطمه ای وارد نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز