خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

شکوری‌راد در گذشت نوربخش و تاج‌الدین را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۹۴

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در پیامی درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت علی شکوری‌راد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار سانحه رانندگى در استان گلستان و جان باختن مرحوم دکتر سید تقى نوربخش مدیرعامل سختکوش سازمان تأمین اجتماعى و معاون پارلمانى پرتلاش او شادروان عبدالرحمن تاج الدین غمى جانکاه بر دلها نشاند. در بیش از ٣٥ سال دوستى و رفاقت با دکتر نوربخش همواره او را سرزنده و پرتلاش دیدم.

او پزشکى پر دانش و متبحر و مدیرى پرتوان و مردمى بود. باور مرگ او دشوار و سخت است. همچنین مرحوم تاج‌الدین که نماینده روشن بین و خدوم مردم اصفهان در مجلس ششم بود و در آن دوران شاهد وفادارى او به موکلین و استوارى او در مسیر دفاع از حقوق مردم، بودم. از دست دادن چنین انسانهاى کارآمد و نیک اندیش مصیبتى بزرگ است.

این مصیبت را به خانواده و بازماندگان آنها، همکاران و علاقمندان آن روان‌شادان و خانواده بزرگ تأمین اجتماعی تسلیت می‌گویم و برای‌شان از خداوند متعال توفیق صبر بر این مصیبت مسألت دارم.

خداوندا این دو عزیز در گذشته را میهمان خوان کرم خویش گردان و رحمت واسعه خود را بر آنان ارزانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز