خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

«زینی‌وند» گزینه غیربومی مجمع نمایندگان یزد برای استانداری

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۱۱

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد انتخاب استاندار بومی بودیم و برای مثال آقای فدایی برای استان کرمان انتخاب شدند که نشانه خوبی است و مشخص می‌شود دولت تصمیم خود را در این رابطه تغییر داده است. پس باقی استان‌ها هم می‌توانند شاهد حضور استاندار بومی باشند.

سید ابوالفضل موسوی بیدکی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص گزینه های مطرح شده برای جایگزینی محمود زمانی قمی استاندار بازنشسته یزد گفت: وزارت کشور تا امروز استدلالی داشت مبنی بر اینکه استاندار را از نیروهای غیربومی انتخاب کند و با همین استدلال هم در دوره گذشته برای تمامی استان ها استاندار غیربومی انتخاب شد.

وی ادامه داد: امروز شاهد انتخاب استانداران بومی هستیم و برای مثال آقای فدایی برای استان کرمان انتخاب شدند که نشانه خوبی است و مشخص می‌شود دولت تصمیم خود را در این رابطه تغییر داده است. پس باقی استان‌ها هم می‌توانند شاهد حضور استاندار بومی باشند. 

نماینده یزد افزود: نکته دوم این است که وزارت کشور پیش از این اسامی برخی معاونین سیاسی و امنیتی را برای جایگزینی استانداران بازنشسته مطرح کرده بود که می‌بینیم در خصوص آقایان موهبتی و فدایی این مساله هم تغییر پیدا کرده و این افراد معاونان استانداران فعلی نیستند. تصمیمی که برای چهار استان همدان، کرمان، سیستان و بلوچستان و زنجان اتخاذ شد بسیار امیدوارکننده است و می‌توان استانداران خوبی انتخاب کرد.

موسوی در خصوص گزینه‌های مطرح شده و مدنظر مجمع نمایندگان استان یزد گفت: ما در این رابطه در مجمع نمایندگان استان صحبتی داشتیم که نظر نمایندگان در وهله اول بر انتخاب استاندار بومی بود اما در صورتیکه انتخاب دولت استاندار غیربومی باشد گزینه ما آقای مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پروش است. 

وی ادامه داد: امروز که امید برای انتخاب استاندار بومی به وجود آمده است حتما در جلسه مجمع به این موضوع خواهیم پرداخت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز