خبرگزاری کار ایران

با حضور حقوقدانان شورای نگهبان؛

دومین جلسه بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۱۲

دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان مجلس و حقوقدانان شورای نگهبان برگزار شد.

 

به گزارش ایلنا، دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور یکی از حقوقدانان شورای نگهبان و غلامرضا کاتب به عنوان طراح این طرح و تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی برگزار شد.

در اولین جلسه بررسی این طرح کدخدایی و موسوی از حقوقدانان شورای نگهبان در این جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند. همچنین محمدجواد کولیوند، سیدعلی ادیانی، محمد حسینی تفرش و میرمحمدصادقی، معاون قوانین رئیس مجلس حضور داشتند و به ارائه نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور غلامرضا کاتب، محسن کوهکن ریزی، محمد حسینی تفرش، عبدالباسط درازهی و علی محمد مرادی حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند. از طرف شورای نگهبان نیز سام سوادکوهی به عنوان حقوقدان شورای نگهبان و آقای بهادری از پژوهشکده شورای نگهبان حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز