خبرگزاری کار ایران

دریادار موسوی مطرح کرد؛

آمادگی کامل برای دفاع از حریم هوایی کشور در رزمایش مشترک ولایت۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۵۷

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷ تاکید کرد: آمادگی کامل نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش برای دفاع موثر از حریم هوایی کشور از ویژگی‌ها و دستاوردهای آن بود.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم سیدمحمود موسوی با اشاره به ویژگی‌های رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷ گفت: وحدت، همدلی، هماهنگی و تعامل مثال‌‌‌زدنی بین یگان‌های پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه از مهمترین ویژگی و دستاورد این رزمایش بود که کار و محصول مشترک به مراتب بهتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷ فرصت مناسب و خوبی برای ارزیابی طرح‌های عملیاتی پدافند هوایی در قالب شبکه یکپارچه بود که احیانا اگر نقاط ضعفی نیز وجود دارد آن را استخراج کرده و بر روی آن کار کنیم.

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت‌۹۷ افزود: از دیگر آورده‌های این رزمایش انتقال دانش و تجربه به کارکنان جوان در راستای همتاسازی نیروهای کارآمد برای نسل‌‌‌‌های آینده مورد نیاز هر دو مجموعه پدافندی ارتش و هوافضای سپاه است.

موسوی اضافه کرد: این رزمایش فرصت بسیار خوبی برای ارزیابی دقیق سامانه‌‌‌ها و کشف و شناسایی اقدامات آفندی، پدافندی، جنگالی، شنودی، ارتباطی و الکترونیکی بود.

وی ادامه داد: رزمایش پدافند هوایی ولایت ۹۷ سبب شد تا میزان دقت و کارایی سامانه‌‌‌ها با شبیه‌سازی محیط رزم واقعی فراهم شود و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم.

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷ افزود: روحیه بالای کارکنان شرکت‌‌‌‌کننده در این رزمایش، ارسال پیام عزم، اراده و آمادگی کامل نیروهای شرکت‌‌‌‌کننده در این رزمایش برای دفاع موثر، مستمر و همه‌‌جانبه از حریم هوایی کشور از ویژگی‌ها و دستاوردهای آن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز