خبرگزاری کار ایران

صدور حکم برای ۵ پرونده قاچاق سیگار و توتون در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۹۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور حکم ۵ پرونده قاچاق سیگار و توتون خبر داد.

به گزارش ایلنا، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق سیگار و توتون گفت: این محموله شامل یک میلیون و ۱۹۵ هزار نخ سیگار و ۱۸ هزار و ۵۷۲ بسته تنباکو از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف در شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا، متهم به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۱۲ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی افزود: شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه پس از احراز تخلف قاچاق سیگار، عامل قاچاق را به پرداخت ۷۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ضبط ۲۳۹ هزار نخ سیگار محکوم کرد.

جودکی گفت: متهم پرونده قاچاق ۲۷۹ هزار و ۱۸۰ نخ انواع سیگار و یک هزار و ۲۳۰ بسته توتون در شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه، به ضبط محموله و پرداخت ۵۲۵ میلیون و ۶۰۴ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۴۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق خبر داد و تصریح کرد: متهم این پرونده به شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی احضار و پس از احراز تخلف، حکم به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر شد.

بنا به گفته جودکی، متهم قاچاق ۴۳۰ هزار نخ سیگار نیز در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی به پرداخت ۷۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ضبط محموله محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز