خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

گذرنامه و ویزا به هیچ وجه در مرزها صادر نمی‌شود/ تاکنون مشکل امنیتی در مرزها نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۷۴

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس با تمام ظرفیت در مرزها حضور دارد و با همکاری خوبی که مردم با نیروهای انتظامی داشتند، مشکل امنیتی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه نشست تعاملی پژوهشگاه‌های علوم انتظامی با دانشگاهیان گفت: تردد در مرزها با سهولت انجام می‌شود و پلیس با تمام ظرفیت در مرزها حضور دارد و با همکاری خوبی که مردم با نیروهای انتظامی داشتند، مشکل امنیتی نداشتیم.

وی ادامه داد: به زائران توصیه می‌کنم حتماً مدارک لازم را قبل از حضور در مرزها آماده کنند و به همراه داشته باشند و به هیچ وجه در مرزها گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود. از مردم می‌خواهیم به توصیه‌های پلیس راهور نیز عمل کرده و خوشبختانه پارکینگ‌های مناسبی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده و تاکنون نیز مشکلی در مرزها نداشتیم.

فرمانده ناجا در خصوص ویزاهای جعلی نیز گفت: تعدادی از افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند. از مردم می‌خواهیم که برای دریافت ویزا به محل‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده و مورد تایید است مراجعه کنند تا مشکلی ایجاد نشود. امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده اربعین امسال نیز به خوبی برگزار شود و مشکل خاصی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز