خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

از مطرح شدن نام نجفی به عنوان وزیر صنعت بی‌اطلاعم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۰۱

یک عضو فراکسیون امید درباره معرفی وزرا از سوی دولت گفت: جا‌به‌جایی شریعتمداری در کابینه کار جالبی نیست، موضوع استیضاح ایشان در مجلس مطرح است.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره معرفی ورزا از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه گفت: این روزها اسامی مختلفی به عنوان گزینه‌های پیشنهادی تصدی برخی وزارتخانه‌ها مطرح می‌شود که باتوجه به تغییراتی که صورت می‌گیرد نمی‌توان به طور قطعیت نظر داد.

وی ادامه داد: تاجایی که اطلاع دارم برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آقای شریعتمداری معرفی شده ایشان وزیری بود که مسئله استیضاحش در مجلس وجود دارد که معقتدم کار جالبی نیست دوباره برای وزارتخانه دیگری معرفی شود و یا آقای دژپسند برای اقتصاد در نظر گرفته شده که باید دید چقدر می‌تواند صحت داشته باشد.

نماینده مردم شازند با اشاره به نامه استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز هم بحث استیضاح آقای آخوندی مطرح شد که مشخص نیست ایشان هم با بحث استیضاح، استعفا و یا جابه‌جایی تغییر کند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا اطلاع دارید آقای نجفی نماینده مردم تهران به عنوان یکی از گزینه‌ها مطح شده برای وزارت صنعت است، گفت: خیر چنین اطلاعی ندارم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز