خبرگزاری کار ایران

این هفته؛

ظریف و علوی به سوالات نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی پاسخ می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۶۳

وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه این هفته جهت پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و محمود علوی وزیر اطلاعات این هفته جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر خواهند شد. 

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم  کاشان، آران و بیدگل، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد، اسدا... عباسی نماینده مردم رودسر و املش، علی ساری نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، جمشید جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، مشترک حسینعلی حاجی دلیگانی، جواد کریمی قدوسی و علیرضا سلیمی به ترتیب نمایندگان مردم شاهین شهر،‌ مشهد و محلات، مشترک مصطفی کواکبیان، محمدرضا نجفی،‌محمدرضا تابش، سیدمهدی مقدسی و شهاب الدین بیمقدار به ترتیب نمایندگان تهران،‌ اردکان، اراک و تبریز، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز،‌بافت، ابرکوه، خاتم و بهباد، محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس سوالات خود را فردا از وزیر امور خارجه مطرح خواهند کرد.

روز سه‌شنبه علی مطهری نماینده مردم تهران، نصرا... پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات و حسینعلی حاجی دلیگانی و ابوالفضل ابوترابی به ترتیب نمایندگان شاهین شهر و نجف آباد نیز سوالات خود را از وزیر اطاعات مطرح خواهند کرد.

روز سه‌شنبه فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران نیز با حضور در کمیسیون امنیت ملی به ارائه گزارشی در این کمیسیون خواهد پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز