خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در دیدار خانواده شهیدان ملاعباسی:

دولت و مسئولان با جدیت در مسیر حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۳۲

رئیس جمهور دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و تاکید کرد: خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار مادر و خانواده معظم شهیدان رسول و منصور ملاعباسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

وی دعای پدران و مادران شهدا و خانواده ایثارگران را در پیشبرد بهتر برنامه ها موثر دانست و اظهار داشت: دولت و مسئولان نیز با جدیت در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم تلاش می‌‌‌‌کنند.

شهید رسول ملاعباسی سال ٥٩ در سن ١٩ سالگی در منطقه سرپل ذهاب و شهید منصور ملاعباسی در همان سال و در سن ٢٠ سالگی در اهواز به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مرحوم حسن ملاعباسی پدر این دو شهید والامقام نیز در سال ٧٨ دعوت حق را لبیک گفته و به رحمت خدا پیوسته است.

مادر و خانواده شهیدان ملاعباسی، خاطراتی از سجایای اخلاقی شهیدان خود بیان کردند.

در این دیدار که حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس‌‌‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، روحانی با تقدیم لوح تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده شهیدان ملاعباسی تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز