خبرگزاری کار ایران

حجتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

شورای عالی اقتصاد باید قیمت خرید تضمینی گندم را اعلام کند/ رایزنی با جهانگیری برای اعلام هرچه زودتر قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۲۹

وزیر جهاد کشاورزی از رایزنی‌های این وزارتخانه با دبیرخانه شورای عالی اقتصاد برای اعلام هرچه زودتر قیمت خرید تضمینی گندم خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود حجتی در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره قیمت خرید تضمینی گندم گفت: ما هم منتظر اعلام نهایی قیمت گندم هستیم و در حال پیگیری این موضوعیم. این مسئله باید در شورای عالی اقتصاد مطرح شود. امیدواریم دبیرخانه شورای عالی اقتصاد - که در سازمان برنامه قرار دارد - پیشنهاد خود را به شورا بدهد و این قیمت هرچه زودتر تصویب شود.

وی ادامه داد: حدود دو هفته قبل مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم.  ایشان هم درباره تعیین و تکلیف هرچه زودتر قیمت خرید تضمینی گندم تاکید کردند و به سازمان برنامه ابلاغ کردند که ظرف یک هفته جلسه برگزار شود. امیدواریم هر چه زودتر این جلسه برگزار شود.

این عضو دولت تدبیر و امید در پاسخ به این سوال که آیا وزارت جهاد کشاورزی خود قیمتی را پیشنهاد داده است؟ اظهار داشت: براساس قانون ما موظف هستیم پیشنهادات خود را برای کشت‌‌های پاییزه به دبیرخانه شورای عالی اقتصاد بدهیم تا بررسی شود و سپس آنها نتایج پیشنهادات و بررسی‌‌هایشان را به شورای عالی اقتصاد بدهند.

حجتی در پاسخ به این سوال که رقم پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی چقدر است؟‌ تصریح کرد: ما منتظر هستیم که ببینیم شورای عالی اقتصاد چه تصمیمی می‌گیرد و چه اعداد و ارقامی را اعلام می‌‌کند تا خدایی ناکرده با تفاوت اعداد و ارقام روبه‌رو نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز