خبرگزاری کار ایران

روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید بوسنی:

تهران آماده گسترش روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی با سارایوو است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۱۷

رئیس‌‌‌‌‌‌جمهور روز سه‌شنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران تاکید کرد: توسعه روابط و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با بوسنی و هرزگوین همواره برای ایران حائز اهمیت است و تهران آماده گسترش روابط و همکاری‌های خود با سارایوو در زمینه‌های مختلف سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به مناسبات تاریخی و دوستانه میان دو ملت گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره و در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بوسنی و هرزگوین بوده و امروز خوشحالیم که در این کشور امنیت و آرامش برقرار است و همه اقوام در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بوسنی و هرزگوین جایگاه ویژه‌ای در میان ملت ایران دارا است، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در دو کشور در راستای توسعه و تقویت روابط و همکاری‌های همه جانبه تهران – سارایوو استفاده کنیم.

سمیر ولاجیچ، سفیر بوسنی و هرزگوین ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس‌‌‌‌جمهور و ابراز خرسندی از حضور در ایران از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم بوسنی و هرزگوین در شرایط گوناگون سخت و دشوار، بر تلاش در راستای توسعه و تقویت مناسبات کشورش با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های گوناگون بویژه تجاری و اقتصادی تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز