خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۴ نفر از سرکرده‌های باندهای بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۱۶

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری و بازداشت ۴نفر از سرکرده های باندهای بین المللی قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد وگفت:مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار ویژه دادستانی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، حسین سلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مدافع امنیت، سروان شهید محمدرضا بهزادپور در خصوص آخرین وضعیت پرونده عاملان شهادت دوتن از پرسنل نیروی انتظامی،اظهار داشت:در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و همچنین سه متهم دیگر تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و پرونده در شعبه ۲بازپرسی در حال رسیدگی است.

دادستان جیرفت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با قوت ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عرصه امنیت پایمال شود،گفت:از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴تن و ۷۰۰کیلوگرم از انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان و ماموران خدوم ناجا طی این مدت ۵ باند بزرگ مواد مخدر که ۳ باند آنها به صورت بین المللی اقدام به قاچاق مواد مخدر می نمودند متلاشی شده است.

دادستان جیرفت گفت:در مجموع طی عملیات های انجام شده مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله  یکصد و ۲۶قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و همچنین مقادیر زیادی لوازم و تجهیزات لجستیکی شامل  یکصد و ۵۰دستگاه خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و توقیف شده است

شایان ذکر است خرداد ماه سال جاری درگیری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با ماموران انتظامی شهرستان جیرفت، منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شده بود که این جانباز سرافراز صبح روز پنج شنبه ۱۹ مهرماه پس از تحمل درد و رنج فراون به فیض شهادت نائل شد و پیکر  پاک وی پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم شهید پرور جیرفت در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز