خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت انجام شد؛

بررسی موافقت‌نامه حفظ نباتات وقرنطینه گیاهی بین ایران و آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۸۰۵

مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز خود لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین ایران و جمهوری آذربایجان را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی موحدی کرمانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت فرارسیدن ماه صفر و ایام سوگوای اهل بیت(ع) بر ضرورت تبیین معارف بلند دینی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر سران قوا و ضرورت استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و منتقدان گفت: این رهنمود مقام معظم رهبری از یکسو متوجه مسئولان اجرایی، تقنینی و قضایی و از سوی دیگر، کارشناسان و صاحبنظران در عرصه‌های مختلف را مخاطب قرار می‌دهد؛ لذا باید هم مسئولان و هم نخبگان با شناسایی دقیق معضلات جامعه و توجه به راهکاری معقول، نسبت به رفع موانع و مشکلات کشور به‌ ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت عمومی همت بگمارند.

بر این اساس، در جلسه امروز مجمع لایحه موافقت‌نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح و ادامه مباحث در این خصوص به جلسه بعدی مجمع موکول شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز