خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آخرین وضعیت پرونده مشایی، جوانفکر، واردات غیرقانونی خودرو و موسسه ثامن الحجج/ اعتراض سلطان سکه به رای دادگاه

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۸۳

رئیس کل دادگستری تهران گفت: به رای باقری درمنی و مظلومین اعتراض شده و پرونده به دیوان عالی ارجاع شده است و باید در دیوان‌عالی کشور تعیین شعبه شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا پرونده مشایی به دیوان عالی ارسال شده است، گفت: مرجع آن دیوان عالی کشور نیست، پرونده مرجع‌ تجدیدنظرش دادگاه تجدیدنظر است منتها بخش مربوط به آقای مشایی به لحاظ اینکه حضوری بوده به دادگاه تجدیدنظر ارسال می‌شود و اگر ارسال نشده باشد امروز یا فردا ارسال می‌شود و بخش مربوط به آقای جوانفکر به این دلیل که غیابی بوده واخواهی توسط خود آن دادگاه انجام می‌شود و بعد از فرایند واخواهی به تجدید نظر می‌رود.

وی درباره پرونده موسسه ثامن الحجج گفت: هنوز این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال نشده به لحاظ اینکه تعداد شکات زیاد بودند، در شهرهای مختلف لازم بود ابلاغ‌هایی برای همه شکات انجام شود، تا هفته گذشته که من پیگیری کردم سه مورد برنگشته بود که این موارد هم باید برگردد تا ما بتوانیم پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کنیم.

اسماعیلی درباره پرونده مفسدان اقتصادی که حکم آنها صادر شده است، گفت: به رای باقری درمنی و مظلومین اعتراض شده و پرونده به دیوان عالی ارجاع شده است و باید در دیوان‌عالی کشور تعیین شعبه شود.

وی درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده واردات غیرقانونی خودرو اظهار کرد: تکمیل تحقیقات در حال انجام است، رسیدگی دادگاهی در اسرع وقت خواهد بود و میثم رضاییان هم جزو این متهمان پرونده خودرویی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز