خبرگزاری کار ایران

امامی کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

دشمنان تعبیر خواب‌های خود را به گور خواهند برد/ مشورت نکردن با افراد بخیل و جوانان، مورد تاکید امام علی(ع) بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۳۷۶

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: کشور با این ظرفیت های گسترده قادر است مشکلات را حل کند و بر تمام تحریم های دشمن فائق خواهد آمد. ان شاءالله موفقیتی حاصل شود که دشمنان از خواب های خود بیدار نشوند و تعبیر این خواب را به گور ببند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ابتدا به یادآوری برخی مناسبت‌ها پرداخت و گفت:‌ سالگرد شهادت سردار همدانی است که برای ایشان و برای همه شهدا در پیشگاه پروردگار رحمت تقاضا دارم؛ مطلب دوم هم سالروز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که برای دست‌اندرکاران از پیشگاه خدا تقاضای توفیق دارم.

وی ادامه داد: بحث امروز بنده پیرامون چند نکته است که رهبری در جمع روسای سه قوه هم فرمودند و آن مطلب خطاب به سران قوه و مسئولان بود که مشکلات جامعه را با جدیت حل کنید؛ مشکل نظام بانکی، اشتغال و تورم و رسیدگی به مشکلات طبقه ضعیف نیاز به مشورت و کار شبانه‌روزی دارد.

امامی کاشانی افزود: رهبری چند بار به کلمه مشورت تکیه کردند؛ از حضرت جواد (ع) نقل است که ایشان فرمودند مشورت مبارک است؛ با اهل نظر باید شور و مشورت کرد. بنده تشکر می‌کنم از اساتید دانشگاه که بیانیه‌ای نوشتند و اعلام کردند که ما آماده کمک هستیم. 

وی ادامه داد: امام علی(ع) به مالک فرمودند مشورت کن اما نه با بخیل و جوان؛ بخیل نمی‌گذارد تو کار اساسی کنی؛ با جوان هم مشورت نکن ترسو نمی‌گذارد تصمیم اساسی بگیری و همچنین با افرادی که صلاحیت ندارند با افراد آگاه و دلسوز مشورت کن.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: مقام معظم رهبری هم فرمودند کشور با این ظرفیت‌های گسترده قادر است مشکلات را حل کند و بر تمام تحریم‌های دشمن فائق خواهد آمد. ان‌شاءالله موفقیتی حاصل شود که دشمنان از خواب‌های خود بیدار نشوند و تعبیر این خواب را به گور ببند. 

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز