خبرگزاری کار ایران

کمالی‌پور در جریان تذکری:

وعده بی‌عمل جز تخریب اعتماد مردم چیزی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۴۵

یک نماینده مجلس گفت: آحاد مردم که در ردیف اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین جامعه هستند، با افزایش قیمت اقلامی همانند رب گوجه و سایر مایحتاج خود قادر به تهیه حداقل غذا برای خانواده خود نیستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یحیی کمالی‌‌پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: زمانی که مردم در شرایط سخت برای امرار معاش خود روزگار می‌گذرانند برای معیشت حداقلی خود نیز نگران و پریشان هستند لذا آحاد مردم که در ردیف اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین جامعه هستند، با افزایش قیمت اقلامی همانند رب گوجه و سایر مایحتاج خود قادر به تهیه حداقل غذا برای خانواده خود نیستند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: شما گفتید برای مایحتاج مردم به ویژه مواد غذایی تا ۳ سال مشکلی وجود ندارد پس دلیل افزایش افسارگسیخته مواد غذایی چیست؟ چه کسی مسئول پاسخگویی به بی‌ثباتی در قیمت‌ها و هرج و مرج‌ها در بازار است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان و وزیر تعاون در سفر به جنوب کرمان وعده‌هایی به مردم دادند که هیچ کدام عملی نشد لذا وعده بی‌عمل جز تخریب اعتمادی مردم چیزی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز