خبرگزاری کار ایران

در پیام های جداگانه ای انجام شد؛

پیام صالحی به فرماندهان جدید و پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۵۴۴

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی انتصاب فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، در پیام هایی جداگانه به وی تبریک گفت و از تلاش های خالصانه فرمانده پیشین این قرارگاه تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام ها در زیر می آید: 

جناب آقای دکتر سعید محمّـد

با سلام و درود،

بدین وسیله، انتصاب شایستۀ جنابعـالی به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریـک عرض می نمایم. امید است تا از رهگذر بهره مندی از سرمایۀ عظیم نیروهای انقلابی و ولایی و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای نهادها و مراکز آموزشی و پژوهشی در حوزۀ علوم و فنون جدید، آغازگر فصلی نو در مسیر خدمت رسانی شایسته به ایران اسلامی باشید و موجبات رضایت و خرسندی رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی و فرماندهی معظّم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را فراهم آورید.

دوام سلامتـی و مزیـد توفیقات جنابعـالی را در سایۀ عنایات و توجّهـات حضـرت ولی عصر(عج) از درگـاه ایزد متعال مسئلـت می نمـایم.

سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی

با سلام و درود

اکنون که پس از سالها تلاش مجدّانه و مجاهدت خالصانه در راستای تحقّق منویّات رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی و فرماندهی معظّم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) آماده می شوید تا در سنگری دیگر به خدمت رسانی ادامه دهید، بر خود فرض می دانم تا از زحمات بی دریغ جنابعالی در دورۀ تصدّی فرماندهی قرارگاه مذکور قدردانی نمایم.

امید است تا از رهگذر بکارگیری تجارب و اندوخته های گرانبهای مدیریتی بیش از پیش در مسیر دستیابی به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید و در تربیت نسل جدیدی از مدیران و کارشناسان خبره و توانمند جهت پیشبرد برنامه های کلان سازندگی و آبادانی ایران اسلامی توفیق یابید.

دوام سلامتـی و مزیـد توفیقات آن برادر گرامی را در سایۀ عنایات و توجّهـات حضـرت ولی عصر(عج) از درگـاه ایزد متعال مسئلـت می نمـایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز