خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

پوتین اهمیت حضور اسرائیل در بلندی‌های جولان را درک می‌کند/ حضور نظامی‌ ایران در سوریه تثبیت شده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۳۳۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران در مرزهای شمالی این رژیم سنگرسازی کرده و قرار است در این باره با پوتین گفت‌وگو کند.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو روز گذشته- دوشنبه- مدعی شد قرار است درباره حضور ایران و حزب الله در مرزهای شمالی اسرائیل در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه مذاکره کند.

وی گفت پوتین اهمیت حاکمیت سرزمینی اسرائیل در بلندی‌های جولان را متوجه می‌شود.

نتانیاهو در حالی که در افتتاحیه یک مکان تاریخی در بلندی‌های جولان سخنرانی می‌کرد به وضعیت امنیتی مرزهای شمالی در صورت انتقال سامانه‌های اس-۳۰۰ روسیه به سوریه اشاره کرد.

وی مدعی شد امروز ایران حضور نظامی‌اش را در سوریه تثبیت کرده و شاهد تهاجم تروریست‌های افراطی هستیم. ما قویا علیه همه این‌ها ایستادگی خواهیم کرد. حضور اسرائیل در بلندی‌های جولان ضمانتی برای امنیت منطقه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مخالفت اسرائیل با انتقال سلاح به حزب الله اشاره کرد و مدعی شد حضور اسرائیل در بلندی‌های جولان بر اساس یک واقعیت باستانی است.

وی به رابطه نزدیک اسرائیل و روسیه هم اشاره کرد و گفت من می‌دانم که روسیه تعهدات امنیتی اسرائیل را به خوبی می‌داند و می‌دانم که اهمیت بلندی‌های جولان را درک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز