خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون اقتصادی انجام می‌شود؛

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۷۷

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای دولتی و خصوصی و نحوه برخورد با تخلفات و نحوه تخصیص وامهای کلان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی در این هفته قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک و لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری - صنعتی، اصلاح محدوده سه منطقه تجاری-صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی با حضور تعدادی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی خواهد شد.

رای گیری در خصوص تقاضای حسن کامران برای "تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران و نشست با ریاست سازمان تامین اجتماعی و معاونان وی با موضوع بررسی وضعیت اقتصای سازمان تامین اجتماعی با رویکرد تحلیل آخرین گزارش منابع و مصارف این سازمان در دستور کار روز یکشنبه این کمیسیون قرار دارد.

جلسه کمیته پولی و بانکی در خصوص بررسی طرح تاسیس بانک توسعه جمهوری اسلامی و بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی و نحوه برخورد با تخلفات و نحوه تخصیص وام‌های کلان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

ادامه جلســه هیأت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ســـتاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جمع‌بندی و ارائه گزارش نهایی به صحن علنی روز دوشنبه در کمیسیون اقتصادی برگزار خواهد شد.

ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و جلسه هیأت رئیسه کمیسیون درخصوص نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح موجود در کمیسیون در دستور کار روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز