خبرگزاری کار ایران

جمالی‌نژاد مطرح کرد:

تاکید بر هماهنگی حداکثری دستگاه‌های مسئول در اجرای دقیق طرح تفصیلی پروژه‌‌‌های اربعین در مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۴۳

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح جمعه ۱۳ مهر از زیرساخت‌های اربعین در مرز مهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی‌‌‌‌‌نژاد به همراه هیات همراه شامل معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل استانداری ایلام، جمعی از مسئولان استانی و شهری، مجید عبدالهی دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین و محسن مسلم‌‌‌خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌‌‌های شهری کشور از مسیر مهران - ملکشاهی و محور ترشابه محور دوم تردد زائران اربعین بازدید کرد.

قطعه اول محور ترشابه در محور ملکشاهی به مهران به طول دو هزار و ۳۰۰ مترسال گذشته به بهره‌‌‌‌برداری رسید و آسفالت قطعه دوم آن به طول ۲۵۰۰ متر هفته آتی پایان می‌‌یابد و این مسیر امسال زیر بار ترافیک قرار می‌‌گیرد.

جمالی‌‌‌‌‌نژاد و هیات همراه همچنین از پایانه مرزی مهران بازدید کردند که شامل بازدید از ۹۶ گیت ورود و خروج و پارکینگ برکت بود که امسال بخش‌‌‌‌هایی از ان آسفالت شده و سکوهای مخصوص سوار و پیاده شدن مسافران ظرف هفته آتی به بهره‌برداری می‌‌رسد.

همچنین از سایر تأسیسات شامل سرویس‌های بهداشتی، حمام و استراحتگاه هم بازدید شد که مشکلات آنها با انجام عملیات تعمیر و نگهداری برطرف شده و آماده بهره‌‌‌برداری است.

در ادامه؛ جمالی‌‌‌‌نژاد در جلسه ستاد اربعین استان ایلام که در پایانه مرزی مهران تشکیل شد، شرکت کرد که در آن معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل استانداری ایلام، نمایندگان دستگاه‌های مرتبط نظیر نیروی انتظامی، راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در این جلسه، پس از بیان گزارش‌های نمایندگان دستگاه‌ها درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در مرز مهران، جمالی‌‌‌‌نژاد طی سخنانی بر تکمیل پروژه‌‌‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منظور رفاه و خدمات‌‌‌رسانی به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

وی ضمن تقدیر از اقداماتی که در بخش زیرساخت‌‌‌‌های استان ایلام برای اربعین صورت گرفته، بر هماهنگی حداکثری تمامی دستگاه‌های مسئول در خدمت‌‌‌رسانی به زائران و اجرای دقیق طرح تفصیلی پروژه‌‌‌های اربعین در مرز مهران تاکید کرد.

رییس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: تمامی دست‌‌‌اندرکاران امر خدمت‌‌‌‌رسانی به زائران اربعین حسینی باید تمامی تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌‌ها و عمران شهری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین بکار گیرند.

جمالی‌نژاد همچنین بر بهره‌‌‌گیری از ظرفیت سرمایه‌‌گذاران برای توسعه زیرساخت‌ها در استان ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: برای تکمیل زیرساخت‌ها باید در طول سال و طبق برنامه‌های زمانبندی مشخص فعالیت کرد و در این صورت در سال ۹۸ فعالیت‌‌های عمرانی مرتبط با این حوزه تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز