خبرگزاری کار ایران

هشدار دادستان قزوین؛

برخورد قاطع با افرادی که مسیر کامیون‌ها را می‌بندند/ دستگیری ۱۵ نفر تا امروز

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۸۸

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ضمن هشدار به افرادی که با بستن جاده‌ها مانع عبور کامیون‌ها می‌شوند گفت: افرادی که موجب مزاحمت و اختلال در زندگی مردم می‌شوند متخلف هستند و با آنها برخورد می‌شود که تا امروز ۱۵ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه با دادستان‌های استان ضمن اشاره به ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم توسط برخی افراد اظهار داشت: با هر فردی که در عبور و مرور و زندگی مردم اختلال ایجاد کند برخورد شده و اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو با بستن راه‌ها و ممانعت از حرکت کامیون‌ها موجب اخلال در زندگی مردم شوند.

وی افزود: قطعاً افرادی که با بستن راه‌ها و جلوگیری و ممانعت از عبور و مرور کامیون‌ها در جاده ها به زندگی مردم آسیب میزنند از لحاظ قانون متخلف شناخته شده و برخورد قاطع با آنها صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخیر دادستانی قزوین در برخورد با این افراد سودجو و متخلف عنوان کرد: طی امروز ۱۵ نفر از افرادی که با بستن جاده‌ها در عبور و مرور کامیون‌های استان در جاده‌ها و محورهای استان اختلال ایجاد کرده بودند دستگیر شده و به بقیه افراد نیز هشدار می‌دهیم که در زندگی مردم اختلال ایجاد نکنند چراکه قانون با آنها برخورد قاطع و سختی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز