خبرگزاری کار ایران

حسینی کیا:

سازمان خصوصی‌سازی به محلی برای تاراج و غارت بیت‌المال تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۴۰

یک نماینده مجلس گفت: چرا سازمان خصوصی سازی به محلی برای تاراج و غارت بیت المال تبدیل شده و صدای کسی در نمی آید؟ چه زمانی می خواهید این سازمان را از فساد پاک کنید؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی گفت: در زمان حضرت علی (ع) زمانی که عقیل از بیت المال پولی درخواست کرد، امیرالمومنین سیخ داغی روی دست او گذاشت اما متاسفانه در حال حاضر به اشکال مختلف در دولت بیت المال به تاراج می رود و صدای کسی در نمی آید.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پالایشگاه کرمانشاه با عظمتی که دارد در حال حاضر با وجود ۳۰ درصد بیکاری در استان به تاراج رفته است، همچنین سیلوی استان کرمانشاه و شهرستان سنقر غارت شده است.

وی اظهار داشت: این سیلو ظرفیت ۱۰۰ مغازه را دارد که بیش از ۱۰ میلیارد تومان می ارزد، ۹ واحد مسکونی به ارزش ۳ میلیارد دارد اما به مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان فروخته شده است. چندین بار به دفتر رئیس جمهور نامه زدیم که به دلایل اقتصادی حاکم بر کشور این سیلو فروخته نشود، اما از طرف مسئولان توجهی نشد.

حسینی کیا تاکید کرد: چرا سازمان خصوصی سازی به محلی برای تاراج و غارت بیت المال تبدیل شده و صدای کسی در نمی آید؟ چه زمانی می خواهید این سازمان را از فساد پاک کنید؟

وی بیان داشت: همچنین مطالبات کشاورزان استان پرداخت نشده است، آنها بودجه لازم را برای خرید امکانات جهت کاشت جدید را ندارند، انتظار می رود قدری به فکر کشاورزان محروم به خصوص کشاورزان استان کرمانشاه و سنقر باشید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سکه سامان حدود ۸ هزار میلیارد تومان پول مردم را به باد می دهد، چه کسی می خواهد با این شرایط برخورد کند و جلوی به تاراج رفتن اموال مردم را بگیرد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز