خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری؛

طرح مدیریت جامع شهری در کمیسیون شوراها بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۷۰

ادامه بررسی طرح مدیریت جامع شهری و ادامه بررسی پیش نویس اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار این هفته کمیسیون شوراها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در اجرای ماده 66 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات در خصوص انتقال آقای فتحی از کمیسیون قضائی و حقوقی به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد.

ادامه بررسی پیش نویس اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضـــور نماینده وزارتخانه های کشــور، اطلاعات و ناجا و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی  و بررسی کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره 1 ماده 13 جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات نیز در دستور کار کمیسیون شوراها قرار دارد.

ادامه بررسی طرح مدیریت جامع شهری نیز روز دوشنبه در کمیسیون شوراها بررسی خواهد شد.

روز سه‌شنبه نیز ادامه بررسی پیش نویس اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضـــور نماینده وزارتخانه های کشــور، اطلاعات و ناجا و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

روز چهارشنبه نیز هم اندیشی درخصوص راهکارهای حل مشکلات موجود داخل کشور در کارگروه ویژه در کمیسیون شوراها صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز