خبرگزاری کار ایران

برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل؛

روحانی اول مهر ماه به نیویورک سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۱۷

رئیس جمهور برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، یکشنبه اول مهر ماه به نیویورک سفر می کند.

به گزارش ایلنا، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، ضمن اعلام این خبر  گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، سخنرانی دیگری نیز در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا در صحن عمومی سازمان ملل خواهد داشت.

وی جلسه با مدیران ارشد و نخبگان رسانه ای حاضر در نیویورک، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و نیز دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در آمریکا را از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر اعلام کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از مصاحبه با برخی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی در انتهای سفر خبر داد و اظهار داشت: روحانی طی سفر به مقر سازمان ملل با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و نیز برخی روسای سازمانهای بین المللی دیدار و گفتگو خواهد داشت.

به گفته اسماعیلی، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته روحانی عصر چهارشنبه چهارشنبه مهر ماه نیویورک را به سوی میهن اسلامی ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز