خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

شورای نظارت نمایش تئاتر بازبینی‌های اولیه را در مورد تیزرها خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۸۳۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دوستان ما به محصول تئاتر به عنوان یک محصول نمایشی نظارت می‌کنند و تیزر را خود تهیه‌‌کننده عرضه می‌کند، تاکید کرد: در آن حوزه، شورای نظارت نمایش تئاتر بازبینی‌های اولیه را خواهد داشت و در مراحل بعدی باید وزارت ارشاد نظارت خود را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید عباس صالحی ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران روز ملی سینما را تبریک گفت و اظهار داشت: امام (ره) وقتی وارد ایران شدند، این سخن را داشتند که ما با سینما مخالف نیستیم، بلکه با فحشا مخالف هستیم.

وی ادامه داد: سینما در چهل سال گذشته با این رهنمود تحولات بسیار قابل توجهی از لحاظ کمی و کیفی پیدا کرد و من این روز را به کسانی که در این تحولات سهیم بودند، تبریک می‌گویم.

این عضو دولت تدبیر و امید با اشاره حوزه نظارت بر محصولات نمایشی تصریح کرد: قالب‌ها و روش‌های مختلف نظارت در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد. در حوزه محصولات نمایش خانگی روال معمولا اینطور است که محصول مرحله به مرحله تایید می‌شود. در ارتباط با موردی که اخیرا مطرح شده است، به سازمان سینمایی گفته‌ایم بررسی دقیق را انجام دهد و سریعا گزارش را در معرض نظرات کارشناسان قرار دهد.

صالحی در پاسخ به این سوال که چه نظارتی در تئاترها و تیزرهای منتشر شده توسط گروه‌های تئاتری صورت می‌گیرد،‌ خاطرنشان کرد: دوستان ما به محصول تئاتر به عنوان یک محصول نمایشی نظارت می‌کنند و تیزر را خود تهیه‌‌کننده عرضه می‌کند.

وی افزود: در آن حوزه، شورای نظارت نمایش تئاتر بازبینی‌های اولیه را خواهد داشت و در مراحل بعدی باید وزارت ارشاد نظارت خود را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز