خبرگزاری کار ایران

مرعشی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ وامی به من در پروژه عمران کرمان تعلق نگرفته است/ لجاجت برخی افراد برسر شورای عالی باعث حواشی شده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۵۶

صبح امروز در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر دریافت وام ۷۰۰۰میلیاردی توسط مرعشی و در پروژه عمران کرمان منتشر شده بود که وی در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تکذیب کرد و گفت: هفته پیش در دفتر خاتمی بودم که به من اخطار دادند به علت غیرقانونی بودن شورا در انتخابات شرکت نکنم اما من به این موضوع اهمیتی ندادم و همین باعث لجاجت برخی شده است و احتمال می‌دهم ماجرایی که امروز پیش آمد و حواشی‌ای که ساخته شد به همین دلیل و توسط همین افراد باشد.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص حواشی که اخیرا در مورد وام هفت هزار میلیاردی وی در پروژه عمران کرمان ایجاد شده بود، گفت: حرف‌های بیخود زیاد زده می‌شود پروژه عمران کرمان یک تسهیل‌کننده است که به وکالت از ۳۲۵ کشاورز برای ۷۵۰ گلخانه طرحی داده است و توسط مقامات هم تایید شده است. ۱۶۵ میلیون دلار برای فاز ۱ این گلخانه وام تصویب شده بود که با دخالت یکی از نهادهای نظامی متوقف شده است.

وی افزود: در واقع سازمان عمران یک تسهیل‌کننده است که کارهای اداری این پروژه را انجام می‌دهد. تمام مقامات، استاندار و نمایندگان مجلس از این پروژه حمایت کردند چراکه مربوط به افزایش صادرات و کاهش مصرف آب است.

حسین مرعشی با تاکید بر اینکه هیچ وامی به وی تعلق نگرفته است گفت: وامی که هنوز پرداخت نشده چگونه می‌تواند موجب فساد شود. هیچ وامی به من تعلق نگرفته است.

وی افزود: در واقع در این پروژه هیچ شخص حقیقی ذی‌نفع نیست.

مرعشی با بیان اینکه به وی اخطار داده‌اند در انتخابات شورای عالی شرکت نکند گفت: هفته پیش در دفتر خاتمی بودم که به من اخطار دادند به علت غیرقانونی بودن شورا در انتخابات شرکت نکن اما من به این موضوع اهمیتی ندادم و همین باعث لجاجت برخی شده است. احتمال می‌دهم ماجرایی که امروز پیش آمد و حواشی‌ای که ساخته شد به همین دلیل و توسط همین افراد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز