خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

گروه دوستی پارلمانی ایران به کره جنوبی سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۳۷۴

گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران به ریاست اسدالله عباسی نماینده رودسر به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرد.

به گزارش ایلنا، اسدالله عباسی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در رأس هیأتی ۵ نفره از اعضای این گروه دوستی، صبح امروز(یکشنبه) بنا به دعوت رسمی چان جونگ بائه، رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرد.

هیأت پارلمانی کشورمان در مدت اقامت خود علاوه بر دیدار با همتایان کره ای با رئیس پارلمان و رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان کره جنوبی دیدار و پیرامون موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو خواهند کرد، در سالهای اخیر علاوه بر مناسبات روبه رشد سیاسی و اقتصادی، روابط پارلمانی دوستانه ای میان مجالس دو کشور برقرار بوده است.

لازم بذکر است بازدید از چند مجموعه  صنعتی و موسسات تجاری از دیگر برنامه های سفر هیأت پارلمانی کشورمان در کره جنوبی می باشد.

اسدالله عباسی، رئیس گروه دوستی پارلمانی کشورمان نیز بر سابقه دیرینه و تاریخی دو کشور اشاره و بر تلاش خود برای تقویت هر چه بیشتر همکاری ها در جهت منافع دو ملت تاکید کرد.  

گفتنی است سید حمیدرضا کاظمی، غلامرضا حیدری، رضا کریمی و کمال دهقانی فیروزآبادی از اعضاء گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی اسدالله عباسی را در این سفر همراهی می نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز