خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

میرزایی: انتخابات هیات رییسه فراکسیون امید به‌دلیل استیضاح‌ها عقب افتاد / حضرتی: رای‌گیری برای هیات رییسه جدید ۸ مهرماه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۲۸

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید از تعویق زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه این فراکسیون تا پس از تعطیلات مجلس خبر داد و برگزاری جلسات استیضاح وزرا و تغییرات در شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را از جمله دلایل این تصمیم عنوان کرد.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر آخرین تصمیمی که گرفته شد، قرار است این انتخابات پس از تعطیلات مجلس برگزار شود.

انتخابات هیات رییسه فراکسیون امید به‌دلیل استیضاح‌ها عقب افتاد

وی در توضیح دلایل به تعویق افتادن انتخابات هیات رییسه مجلس و ارتباط این مسئله با صحبت‌هایی که درباره تغییر ساختار شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح شده است، گفت: به هر حال شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، سیاست‌ها و روابط کل جریان اصلاحات را تعیین می‌کند و قطعاً‌ این مسئله بر فراکسیون امید نیز بی‌تاثیر نیست.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: با این حال علت اصلی استیضاح‌هایی است که در مجلس مطرح است و آقای عارف باتوجه به این‌که قرار بود روز سه‌شنبه جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش برگزار شود، این مسئله را عنوان کرده بود که انتخابات به زمان دیگری موکول شود. درنهایت هیات رییسه به این جمع‌بندی رسید که انتخابات به تعویق بیفتد.

انتخابات هیات رییسه ۸ مهر برگراز می‌شود

به گزارش ایلنا، الیاس حضرتی عضو هیات رییسه فراکسیون امید نیز از برگزاری این انتخابات پس از تعطیلات مجلس خبر داد و گفت: قرار است انتخابات هیات رییسه روز هشتم مهرماه برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز