خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

اژه‌ای تنها دولت را مقصر مشکلات اقتصادی دانست/ زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون مستقلین مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۰۷

در حالی که سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون با حضور سخنگوی قوه قضاییه خبر داد، نایب رییس این فراکسیون گفت که محسنی اژه‌ای به‌دلیل ضیق وقت به سوالات نمایندگان پاسخ نداد.

مهرداد لاهوتی بائوج در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با قائم مقام و سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای صبح امروز میهمان فراکسیون مستقلین ولایی بود و در این جلسه برخی مسائل درمورد نحوه برخورد با مفسدین اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: لزوم رسیدگی به تخلفات مفسدان اقتصادی در ماه‌های اخیر، راهکارهای قوه قضاییه در مسیر برخورد با متخلفان و همچنین خلاءهای قانونی در این زمینه ازجمله مهمترین مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین ولایی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این جلسه تاکید داشتند که چرا با مفسدان اقتصادی برخوردی جدی‌تر صورت نمی‌گیرد و علت این مسئله را جویا شدند که آقای محسنی اژه‌ای نیز به بیان توضیحاتی پرداخت.

نماینده لنگرود و رودسر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: درنهایت قرار شد نمایندگان مجلس نیز تمام تلاش خود برای رفع برخی خلاءهای قانونی در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی را به کار بسته و با همکاری با یکدیگر در این مسیر اقدام کنیم.

لاهوتی در پاسخ به این پرسشی درمورد زمان برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون مستقلین ولایی در اجلاسیه سوم گفت: هنوز هیچ صحبتی در این رابطه انجام نشده و مشخص نکرده‌ایم چه زمانی این انتخابات برگزار خواهد شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی: اژه‌ای به‌دلیل ضیق وقت به سوالات نمایندگان پاسخ نداد

به گزارش ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی ضمن تاکید بر لزوم همکاری قوای سه‌گانه برای حل مشکلات گفت: متاسفانه آقای اژه‌ای در جلسه صبح، تنها دولت را مقصر مشکلات اقتصادی دانست و  به نقش سایر قوا اشاره‌ای نداشت.

این نماینده مجلس همچنین با بیان این‌که نمایندگان سوالات متعددی را مطرح کرد، یادآور شد: متاسفانه آقای اژه‌ای به‌دلیل ضیق وقت، پاسخ دقیقی به سوالات نمایندگان نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز