خبرگزاری کار ایران

کوهکن در گفت‌و‌گو با ایلنا:

همچون رئیس‌جمهور معتقدم به بحران نرسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۱۷

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: ممکن است مشکلات در بعضی موارد خودش را به تهدید نزدیک کرده باشد اما به بحران نرسیده‌ است. تهدید و بحران تعریف استانداردی دارد. این حرف رئیس جمهور را قبول دارم و منطقی است.

محسن کوهکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در این باره که بعضی اعتقاد دارند حسن روحانی در جلسه سوال از رئیس‌جمهور سکوت کرد، گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند به جای اینکه هدف غایی‌شان از سوال و پاسخ، رفتن به سمت‌ و سوی حل مشکلات مردم باشد به دنبال این هستند که به‌خاطر منافع باندی و جناحی، شکاف و انشقاق بیشتر شود. این نوع صحبت کردن سیاسی صحبت کردن است یعنی می‌خواهند بگویند حرف‌هایی بوده که ایشان نگفته است.

وی تاکید کرد: سوالات مطرح و پاسخ‌ها در چارچوبی ارائه شد و آیین‌نامه هم تکلیف را مشخص کرده است، نتیجه غایی آن جلسه هم باید به حل مشکلات بیانجامد و نه به شکاف بیشتر؛ معمولا سیاسیونی که در دایره محدود حزب و جناح خودشان حضور دارند، به این نوع تحلیل‌ها پرداخته‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه در شرایط بحرانی قرار نداریم، گفت: من هم دقیقا معتقدم که ما در هیچ مرحله‌ای به بحران نرسیده‌ایم. ممکن است مشکلات در بعضی موارد خودش را به تهدید نزدیک کرده باشد، اما به بحران نرسیده‌ است. تهدید و بحران تعریف استانداردی دارد. این حرف رئیس‌جمهور را قبول دارم و منطقی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تاکید رئیس‌جمهور به وحدت اظهار داشت: هر فکر عاقلی این را می‌داند که هیچ جامعه‌ای از تفرقه و چنددستگی به جایی نرسیده و بر مشکلاتش فائق نیامده است. اولین شرط فائق آمدن به مشکلات وحدت است و در این شکی نیست. این وحدت و اتحاد نسبی است. گاهی با توجه به شرایط، میزان همبستگی باید خیلی بیشتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز