خبرگزاری کار ایران

کرم‌پور در طرح سوال از رئیس‌جمهور:

چگونه صدها کانتینر قاچاق می‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۲۰

نماینده مردم فیروزآباد گفت: من از قدرت صحبت می‌کنم، از قدرت نظام جمهوری اسلامی که به کمک مردم سوریه و عراق می‌رود و بر ضدنظام نامشروع آمریکا در عربستان که همان داعش می‌باشد اقدام می‌کند و آنها را شکست می‌دهد. چطور نمی‌توانید با قاچاق مبارزه جدی کنید چگونه صدها کانتینر قاچاق می‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کورش کرم‌پور نماینده مردم فیروزآباد در جلسه طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سوالی از رئیس‌جمهور پرسید: جناب آقای روحانی اینجانب کورش کرم‌پور نماینده‌ای که به شهادت مردم، مسئولین و قطعا شخص جنابعالی همواره حامی دولت شما از زمان انتخابات تا به امروز بوده و هستم و دنیا بداند امروز حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی برگ زرینی است از پاسخگویی مسئولان به مردم که آن را وظیفه خود می‌دانند. آقای روحانی مگر رهبر انقلاب نگفتند اگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور شد، در انظار عمومی به آتش کشیده شود.

وی افزود: همه ما شنیدیم که ایشان گفتند مراد من از قاچاق فلان کوله‌بر ضعیف نیست، قاچاق‌های سازمان یافته بزرگ را می‌گویم. آیا بعد از شنیدن این جملات حرفی باقی می‌ماند که من به عنوان نماینده در راه مبارزه با قاچاق مطرح کنم؟ آیا دستور قاطع رهبری در خصوص برخورد قاطع با قاچاقچیان عمده حتی در یک مورد اجرا شده است؟

کرم‌پور خطاب به روحانی ادامه داد: عدم توانایی دولت در مهار قاچاق کالا و ارز ناشی از چیست؟ موانع و مشکلات پیش روی شما در جلوگیری از قاچاق کالا و ارز چیست؟ آقای روحانی خطر جدی است و لازم است با جدیت تمام با آن مبارزه شود. لطفا نگویید نه می‌شود و نه می‌گذارند.

وی تاکید کرد: من از قدرت صحبت می‌کنم، از قدرت نظام جمهوری اسلامی که به کمک مردم سوریه و عراق می‌رود و بر ضدنظام نامشروع آمریکا در عربستان که همان داعش می‌باشد اقدام می‌کند و آنها را شکست می‌دهد. چطور نمی‌توانید با قاچاق مبارزه جدی کنید چگونه صدها کانتینر قاچاق می‌شود و کسی آنها را نمی‌بیند؟

نماینده مردم فیروزآباد یادآور شد: آقای روحانی مگر نه اینکه مشکل کشور ما بیکاری است آیا مبارزه جدی با قاچاقچیان عمده همت بزرگ در امر ایجاد اشتغال برای جوانان نیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز