خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

دشمنان دیگر نمی‌توانند در اشغال خاک ایران طمع داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۴۸

نائیب رئیس اول مجلس شورای درخصوص حضور وزیر دفاع در حصن مجلس گفت: امروز دشمنان دیگر نمی توانند در اشغال خاک ایران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود پزشکیان درباره حضور وزیر دفاع در صحن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس از طریق کمیسیون‌های امنیت ملی، کمیسیون برنامه وبودجه و اقتصادی  برای امسال و سال آینده هر کاری که از دستمان برآید که بتوانیم قدرت دفاعی کشور را تقویت کنیم، انجام خواهیم داد، گفت:تاخیری که در آغاز جلسه داشتیم به دلیل ۳۱ مرداد روز صنایع دفاعی کشور بود. 

وی ادامه داد: وزیر به همراه امیران و فرماندهان و مسوولان وزارت دفاع در مجلس حضور داشتند و گزارشی از دستاوردهای و تلاش و زحمات این عزیزان و اقدامات بسیار شایسته این وزارتخانه را برای نمایندگان تشریح کردند.

نماینده مردم تبریز با اشاره به این که بحث‌هایی نیز توسط نمایندگان مطرح شد، عنوان کرد: این تصور و مزیت که امروز در کشور داریم مانع از تعبیر خواب آشفته دشمنان نظام جمهوری می‌شود و دیگر نمی‌توانند در اشغال خاک جمهوری اسلامی طمع داشته باشند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما از نیروهای گمنام وزارت دفاع که بیشترین دستاورد را برای کشور داشتند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز