خبرگزاری کار ایران

مومنی‌راد در گفت‌وگو با ایلنا:

خبرگزاری دانشجو و پایگاه خبری «فردا» مجرم شناخته نشدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۰۹

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران از جزئیات رسیدگی به دو پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری خبر داد.

احمد مومنی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جزئیات پرونده‌هایی که امروز در شعبه ۹ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی محمدی مورد رسیدگی قرار گرفته است، عنوان کرد: امروز دو پرونده برای رسیدگی وجود داشت که یکی از آنها پرونده مدیر مسئول وقت خبرگزاری دانشجو بود.

وی افزود: اتهامات مدیر مسئول وقت خبرگزاری دانشجو در دوبخش بود؛ بخش اول آن توهین به مقامات کشور و بخش دوم اتهامات انتشار مطالب خلاف واقع بود.

مومنی‌راد با بیان اینکه شاکیان پرونده خبرگزاری دانشجو هیات نظارت بر مطبوعات و دیگری دانشگاه سوره بود، اظهار داشت: دانشگاه سوره اعلام رضایت کرد و در اتهامات دیگر در خصوص توهین به مقامات، هیات منصفه این خبرگزاری را مجرم ندانست و در اتهام نشر مطالب خلاف واقع هم رئیس دادگاه مطرح کرد که گذشته صورت گرفته است.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات در خصوص پرونده دومی که امروز به آن رسیدگی شده، ابراز داشت: پرونده دوم که در دادگاه امروز به آن رسیدگی شد، پرونده مدیر مسئول پایگاه خبری فردا بود که به اتهام نشر مطالب خلاف واقع در دادگاه حاضر شد و شاکی این پرونده هم پدیده شاندیز بود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پرونده مذکور، مدیر مسئول پایگاه خبری فردا هم متهم دانسته نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز